Få overblik over jeres tidsforbrug og et system, der er nemt og hurtigt at bruge - med RegTid

Tidsregistrering er blevet et must

Tidsregistrering er en afgørende brik, når du skal sikre effektiv drift og lovpligtig dokumentation – uanset om du er leder i en virksomhed eller organisation.

RegTid er skabt for at give overblik over ressourcer og tidsforbrug, så du nemt kan dokumentere, hvad jeres tid bliver brugt på, og trække relevante rapporter.

Systemet er skabt i tæt samarbejde med brugere, der løbende har givet feedback, som er blevet implementeret. Det har resulteret i en løsning, der er let at overskue og nem at bruge – og har præcis de funktioner, der er brug for.

Sådan fungerer det

I RegTid kobles opgaver til de medarbejdere, der skal udføre dem. Det gør det enkelt og overskueligt for den enkelte medarbejder at registrere sit tidsforbrug, da de kun skal forholde sig til deres egne opgaver.

For ledere er rapportfunktionen veludviklet og nem at bruge – både til status på opgaverne samlet set og på den enkelte medarbejder.

Systemet består af tre hoveddele:
• Administration: Her opretter administrator medarbejdere, opgaver, afdelinger, organisation samt øvrige nødvendige data.
• Indtastning: Medarbejderne registrerer den tid, de bruger på opgaverne.
• Rapport: Både ledelse og medarbejdere kan udarbejde rapporter med forskellige bearbejdede data.

Derudover er det muligt at få tilføjet specialmoduler såsom byggehåndtering, projektkontrol og budgettering.

“Det er hurtigt og nemt at taste tid ind, hvilket er en stor fordel. Det minder langt hen ad vejen om et regneark, hvor du taster ind, og det gør det genkendeligt og nemt for alle at bruge. Det virker bare.”

– Administrator fra offentlig organisation, der har brugt systemet i flere år

Vil du se, hvordan det virker?

Kontakt Klaus og få en introduktion og se, hvordan RegTid fungerer i praksis.

+45 70 60 55 15